Skip to main content

Facturen

Factureren is een belangrijk onderdeel van elk bedrijf. Een ERP systeem, zoals Next Admin, kan bedrijven helpen bij het efficiënt en effectief factureren door het automatiseren van veel factureringsprocessen. Een aantal van de belangrijkste mogelijkheden van Next Admin zijn:

  • Automatisch facturen genereren op basis van verkooporders. Dit bespaart veel tijd en vermindert de kans op fouten, aangezien de factuurgegevens rechtstreeks uit de orders worden gehaald. De facturen kunnen vervolgens direct naar de klant worden verzonden, zowel als PDF of als elektronische factuur (e-invoice).

  • Automatisch betalingen verwerken. Hierdoor is snel te zien zien welke facturen betaald zijn en welke nog openstaan. Dit helpt bij het beheren van de cashflow van het bedrijf.

  • Automatisch herinneringen sturen voor openstaande facturen. Hierdoor kan er snel actie ondernomen worden als facturen niet op tijd worden betaald.

  • Rapporten genereren over facturering. Hierdoor is snel in te zien hoeveel inkomsten er zijn gegenereerd, welke facturen nog openstaan en hoeveel betalingen er zijn ontvangen. Deze rapporten kunnen worden gebruikt voor managementrapportages en budgettering.

Next Admin Desktop overview